Utmanad.

Jag har blivit utmanad av Lina

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

Märta, kortklippt, glosögd av struma och med glest mellan tänderna, log glatt när hon såg mej men hon hade aldrig något att bjuda på. - Mig ägen ingen av Åsa Linderborg.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Filtar som tillhör soffan.

3. Vad såg du senast på TV?
Nyhetsmorgon imorse innan jobbet.

4. Utan att se efter gissa vad klockan är?
 16.46 (16.34)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Katten äter i köket och F spelar musik på sin dator.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Nyss, gick från garaget. F hämtade mej efter jobbet

7. Vad tittade du på innan du började med den här undersökningen?
Tittade lite i Linas blogg.

8. Vad har du på dig?
Svarta tights och en lång grå tröja.

9. Drömde du något inatt?
Jag hann inte, jag fick inte sova eftersom en viss person på F snarkade och snorade som ett as.

10. När skrattade du senast?
Idag på jobbet, vi skrattar jämt.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Ett väggfäste med tv på, några tavlor och ramar och två hyllplan.

12.  Har du sett något konstigt sista tiden?
Nej.

13.  Vad tycker du om den här utmaningen?
Lite tråkig, faktiskt.

14. Vilken var den senaste filmen du såg? 
Traitor.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Allt jag inte kan köpa nu.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om?
Jag döljer inget, haha.

17. George Bush?
USAs fd president.

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicknamn?
Det berättar jag inte, det är våååår ensak. Ni får veta när bebis är på g.

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, om jag inte hade min sambo och mina katter så skulle jag tänka mej att bo utomlands ett tag,

22. Vad vill du att gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag tror inte på Gud, så han kommer nog inte välkomna mej om det nu blir så.

23. Vilka 4 personer vill du ska svara på dessa frågor?
Ingen.

Kommentarer
Postat av: emelie

du är snäll mot oss andra! ; )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback