Drömmar.

Inatt har jag drömt hur mycket som helst och jag kommer ihåg det mesta! Brukar annars bara komma ihåg någon liten del. Jag har åkt helikopter ( var svinkul med loopar och allt vad det innebar), Filling gjorde slut men vi träffades ändå hela tiden och allt var som vanligt, jag har hälsat på Sandra i Sthlm ( vi skulle mötas på en uteservering) och så har jag hunnit vara på en kryssning. Så mycket hann jag med under mina 10 timmar med sömn...
Betyder det att jag har sovit bra eller dåligt? För jag tycker att jag sovit bra, men vaknat några enstaka gånger.

Tycker synd om Filling. Han skulle lasta i hästarna vid 05.30 imorse och gick och la sej vid 21. Jag somnade först vid 22 och då låg han och kollade på tv. Vet inte när han somnade riktigt..

Ikväll är det GUIF- matchen på tv. Ska nog ta några stänkare och se den. Ute lär det vara drag, men får se var jag tar vägen? Någon som har tips? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback