En kram.

Jag vill ge min kusin en kram!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack! =/

2009-05-01 @ 22:11:18
Postat av: Malin

Vad duktig du är! Men du får ta det lugnt med stegräknaren, så du inte försvinner ;) Önskar att jag hade sådan diciplin, men det får bli när bebis kikat ut. Då lär det bli mååånga långa promenader :)



Hihi, min sambo är rackarns hemlig av sig och vill inte att vi ska avslöja. Själv skulle jag vilja skrika ut vad det är för kön! :)



Kram

Postat av: Werre

vem känner han i bakgrunden?

2009-05-03 @ 15:29:58
Postat av: Werre

haha, jag vet inte om jag kommenterade på rätt onlägg förut. Jag provar igen :P Den bilden du la upp på din kusin så är det ju en gubbe i bakgrungen och det är Emils pappa :P så då undrade jag om du kände honom? :)

2009-05-03 @ 19:05:06
Postat av: Werre

haha vad trög jag är, du svarade ju på min fråga första gången, det vara bara jag som inte fatta. Bra där werre. haha, men okeej, då förstår jag. Blev lite snopen när jag såg honom i bakgrunden :P haha.

2009-05-03 @ 20:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback