Inga konstigheter.

På torsdag, min födelsedag, åker vi ett helt gäng på kryssning med Cinderella. Jag hoppas på att få se Jan- Tore, kryssningsvärlden, Anita och Håkan. Haha! Skämt och sido. Var inne på www.vikingline.se för att kolla upp lite saker. Såg att inspelningsteamet kommer att vara där just torsdag- fredag. Kul..eller inte! Jag får helt enkelt hålla mej i skinnet och försöka vara städad.Eller, vem bryr sej, man lever bara en gång.

Hoppas bara inte att jag får mer feber än vad jag har nu. Har bara lite, men det brukar kunna stiga. Kännt mej halvmosig hela dagen. Jag ber till gud, även fast jag är ateist.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en jättebra födelsedag! Hälsa Glenn från mig:) Verkar vara en skön prick:)

Tack för senast, det var trevligt att träffa alla!

Kram AK

2009-05-18 @ 21:30:51
Postat av: Anonym

Du är en så snygg tjej så de kommer säkert att fråga om du inte vill va med! Kareokebaren verkar var mkt filmad, sjung sockeplastlåten! Grattis i förskott! Krya på dej! Kram S

2009-05-19 @ 16:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback