The Glänters.

Hela Gläntan var hos Susanne igår, hon bjöd på två olika pajer och olika sallader. Hur gott som helst! Till efterrätt blev det glass, grädde, maränger, jordgubbar och choklad/kolasås. Vi satt på altan och solen värmde hela natten, tyckte jag. Jag såg Susanes vattenpipa på hyllan i vardagsrummet. Den ville jag testa. Efter mycket om och men med stopp i "slangen" så fixade det sej och vi kunde röka på (låter som att S hade hashplantor hemma, men så var inte fallet ;P ). Har bara rökt vattenpipa en gång tidigare för jättelänge sen, så det var häftigt. Carina hade med sej sitt Sing Star och vi sjöng och hade roligt. Tiden gick jättefort, klockan var mycket och det var dags att åka hem. Inte för min del, jag drog vidare till Robban och Jenny. Dom hade haft inflyttningsfest i deras hus i Lundby. Det var bara dom och Filling kvar där när jag kom. Tack Alex för allt skjutsande igår, snällt att du ställde upp! :) När vi åkte hem på morgonkvisten så var det ljust ute och fåglarna kvittrade. Härligt säger jag bara.

Fillings mamma fyller år idag, vi ska grilla hos henne vid 6. Jag känner mej inte alls motiverad faktiskt. Kanske för att jag är backdrunk! Jag har ångest för att jag sitter inne när det är så fint väder ute, MEN, hade jag ett hus med en trädgård, eller en liten gård utanför porten, så skulle jag sitta ute. Trist läge om man säger så.

Jag säger det igen...Lady GaGa, helt enkelt.













Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack själv! Hade hur roligt som helst! Viktor och Robban tyckte oxå om er! Coola brudar kan festa! Kram från en oxå backdrunk Susanne

2009-05-31 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback