Utgång.

Nu sitter jag hemma hos mamma och lånar internet. När jag startade datorn imorse så märkte jag att jag inte har något bredband längre. Imorgon ska jag till Expert och fixa mobilt bredband och köpa en kaffebryggare. Jag dricker ju inte kaffe, men mina gäster kanske vill ha?
Elin kom till mej igår, vi satt och snackade lite och efter en liten stund kom Lina. Vi var hos mej i två timmar ungefär. Vi gick hem till Kimzo för att festa vidare och efter det ner på krogen. Det blev Harrys och det var ganska mycket folk. Jag och Lina buggade och det var jättekul. Jag vill gärna föra så jag vet vad som händer, men Lina förde mej igår och alla steg och rörelser bara flöt på. Jag lämnade henne där för att mingla omkring lite. Hörde att hon fått micken av "SkildaVärldar- Benke" och sjungit med till en hel Linda Bengtzing låt. Det hade jag velat se. Haha!
Idag har jag haft en rejäl betongkepa. Jag drack inte alls så mycket igår. Jag har i alla fall tagit mej till prix för att handla lite grejer till mamma och så har Tony lagat mat till alla oss. Supergott! Nu mår jag bra igen.





Jag och Jimmy. Jag tror att någon har varit i lite slagsmål! ;)



På väg ner till krogen. Det regnade så på med luuuvan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback