Snart där.

Nu har jag precis skickat in ansökan om tjänsten på Odlarens förskola. Jag är lite nervös, men samtidigt väldigt positiv och glad över att jag vågar söka mej bort från allt jag har på Djurgården 2. Mer underbara och bra arbetskamrater får man leta efter. Vad jag har lärt mej mycket av dom. Jag utvecklas hela tiden, vilket är superkul! :)

Nu ska jag inte ropa hej förrän jag kommit över bäcken.

Igår, efter att ha kommit hem från jobbet, somnade jag och Byron i soffan. Vi sov i två timmar, fast sömntutan sov vidare i säkert fyra timmar till. Jag tog en promenad till E i ösregnet. Vi gjorde tacos, eller vi och vi, hon gjorde och jag stod bredvid och tittade på, haha! Det blev hur gott som helst. Vi avslutade med att dricka glögg och titta på tv. Sedan tog jag en promenad hem igen efter 22. Det regnade då också och jag blev asavärsa blöt.

Efter jobbet ska jag hem och städa lite. Kanske slänga i någon tvätt om maskinen är kvar. Jag vet ju aldrig när den försvinner eftersom han den där inte kan ta med sej allt flyttlass på en och samma gång.
Vet ni hur mycket jag längtar tills jag får flytta? Få ha mitt liv i fred.. jo så mycket det bara går!!!!!!!!!!
Nyss var det tre månader till flytten, nu är det 5,5 vecka. Tiden går snabbare än vad man tror...snart där, snart där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback