Stääääädning pågår.

Tänker alltid på Alex när jag skriver "Städning pågår". Det var i somras på den första Galaxy-kryssningen när vi blev "utkastade" från hytten av S & S för att vi skrattade så mycket. Vi smög in några timmar senare och härjade i hytten. Alex knackade på och sa "Stäääädning!" så stormade vi in och hade fest.
Jaja, det var väl egentligen inte det som jag skulle berätta. Fast kul hade vi ;) Haha.

 
Nu har jag hunnit med lite grejer på eftermiddagen. Jag har städat badrummet, dammat nästan överallt, dammsugit och oljat in mtt vardagsrumsbord (som jag borde ha gjort när jag fick det för 4v sen, men bättre sent än aldrig, eller?), borstat Gumman. Alltså, vilka hårtussar. Inte undra på att det flyger katthår direkt efter att jag har städat. Mindre bra. Sämst. Inte okej!

På att- göra- listan:
Fixa käk
Bada/duscha
Styling
Bli upphämtad
Till E
Till Skalin
Dricka vin
Utgång någonstans.
Sen vet jag inte :)

Kommentarer
Postat av: alex

hahahahah stääääädning!!!! "rena trosor till tvättkorgen!!!" hgahahahahahahhaa

2009-11-21 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback