The newbridge.

Gårkvällen var bra. Jag hade trevligt. Var hemma hos Elin först, sen Skalin, Harrys en snabbis och sedan Nybron.
Alltså, taxichauffören var ju helt konstig. Vi fick inte prata i taxin. "Hade vi inte varit nere på stan så hade jag slagit ihjäl dej din f***a", sa chauffören till Elin. Alltså, vad var hennes preblem?..egentligen.
Dagen har jag spenderat på Gränsgatan. Tiden har gått sakta idag, skönt. Vi har hunnit med en del. Mat, tv-spel, tv, film, skitsnack grillat mashmallows (som brann) och mat igen. Jag kom hem för en timme sen, ligger i sängen och ska snart sova. Om jag kan.






Fejk Mario som var en panda. Knapparna satt fel på dosan och jag dog hela tiden. Sämst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback