Varsågod, ett inlägg.

Jag sitter på jobbet, har rast, "väntar" på att få sluta. Det är ungefär bara fem timamr kvar.
Jag har fått lite kommentarer idag nu när jag sitter i vårt arbetsrum. "Elina, du är dålig på att blogga"Okej, visst, jag är det, men jag kan tycka att det inte händer så mycket intressant i mitt liv just nu. Så det här inlägget är bara för att, just det, bara för att. Idag har jag min fina tunika på mej som jag köpte när jag storhandlade på Sisters förra helgen. Det var ett hål i den och jag fick den billigare. Min kära kollega Susanne sydde ihop den och nu är den finfin. Syns inte ett dugg att den har varit trasig.

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Känns som att det blir ganska lugnt. Från och med idag bor jag helt själv hemma. Jag kanske ska fixa lite med mina sängar och sånt. Någon som vill hjälpa mej att flytta allt till sovrummet? Nää, jag tänkte väl det. Elina kan själv. Så det så.


Det kryper lite i fingrarna, jag vill ut och fota snart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback