Ensam.

Elin och jag hade planer på att dricka vin ikväll, vi kom så långt att vi pratade på msn och insåg att ingen skulle festa idag. Vi tar det imorrn istället. Dubbelt upp då, eller? Nää, jag ska vara städad, men inte fööör städad. Lite lagom sådär. Det är nog bäst så.
Jag har varit hemma själv hela kvällen. Har tvättat flera maskiner, plockat undan lite och satt in mina framkallade foton i album. Tyvärr så behöver jag ett album till för hälften av bilderna fick inte plats. Dom ligger i en hög på bordet, sorterade efter datum. Värst vad jag håller på. Är det någon mer än jag som framkallar sina foton, sätter in i album OCH skriver kommantarer om varenda bild?



Alex och jag har haft en rolig konversation ikväll.. det var länge sen jag skrattade så mycket. Haha!
Jag blir ständigt påmind om att jag raderade alla enheter på kryssningen.
Kanske ska göra en ny kryssning snart...det vooore niiice.

Sova. typ. nu.

Kommentarer
Postat av: alex

HAHAHAHH! enj fyfan vad kul det var...



jag gör "scrapbooking" typ :) mer personlig men händer tyvärr mer sällan än om man skulle ha ett fotoalbum :(

2009-10-31 @ 20:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback