Fått något gjort ändå.

Min mage hade fest imorse så jag kunde inte gå till jobbet. Den är bra nu och imorrn ska jag dit. Börjar halv 7 och kan inte fatta hur jag ska göra för att blir trött. Jag har liksom inte gjort av med någon energi på hela dagen.
Jag har i alla fall gjort nåt som jag aldrig skulle få tid till annars. Jag har bränt ut alla mina bilder på datorn. Det har tagit timmar och det har blivit hur många skivor som helst. Jag är nöjd! Jag skicka även in 500 av alla tusentals bilder på framkallning. Dom dimper ner i brevlådan senast fredag. Jag måste köpa fler fotoalbum på Fuji på stan någon dag. Det kommer bli jobbigt att sätta in varenda liten bild och skriva kommentar, men det är det värt. Satt idag och kollade i mina gamla album.. vilka minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback