Gillar Sthlm.

Borta bra men hemma bäst. Visst är det så? Jag har haft det bra i Stockholm. Jag pratade lite med Sandra idag när vi tog en promenad runt Fridhemsplan. Hade jag inte haft ett fast jobb och mina underbara här, så hade jag nog flyttat upp till Stockholm...För ett tag! Jag gillar Stockholm. Jag får träffa någon rik snubbe som har en schysst våning någonstans i innerstan. Haha... Nej, Eskilstuna in my heart.. typ! Jag kommer nog bli fast här i hela mitt liv.. så känns det.
   Hela dagen har varit seg. Jag har varit seg. Vi har varit sega. Sov som en stock i Sandras säng i natt med lampan tänd rakt i fejjan. Vaknade strax efter 8 av ett sms som plingade till. Somnade om mellan 9-11. Det har tyvärr inte blivit så mycket sömn denna helg heller. Jag överväger verkligen att ta det lugnt nästa helg...meeen, vi får se dååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback