Ikea.

Idag har jag jobbat och det var skönt att vara tillbaka. Det var en kort dag mellan 06.30- 12.45. När jag slutade stod jag i regnet med massor av kartonger (som köket så snällt sparar till mej) och väntade på Niklas. Lämna kartonger, hämta moster S, byta bil, fixa släp, hämta mamma och åka till Västerås. Köpte mina härliga sängar och lite smågrejer. Kom hem vid 20 ikväll och drog hem till Alex på en gång. Vi åt lite mat och började planera en liten återträff med klass 6B på Tunaforsskola. Det kommer bli grymt kul. Hoppas jag!
Det har regnat konstant hela dagen och det är kallt ute. Jag kom nyss hem från Alex och sitter i vardagsrummet med reprisen av Roast på Berns på tv. Ikväll vill jag inte vara själv. Jag vill ha sällskap. Kan du komma hit?

Imorgon ska jag sova ut, äta frukost i sängen och surfa samtidigt som Nyhetsmorgon är på. När Tony har slutat sin match så ska jag och han åka till Expert och storhandla. Han hade en grymt bra TV åt mej nu. Jag vill haaaa!

Nu ska jag kela med min katt.. det är vad kvällen har att erbjuda...typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback