Ingen motivation alls.

Jag sitter i arbetsrummet på jobbet, tittar ut genom fönstret. Det är en solig och lite blåsig höstdag. Regnet har i stort sätt torkat upp på marken. Jag är lite poetisk idag. Eller? Det känns som det när jag väl sitter och skriver. Hur som helst så har jag inte varit ute och gått på lunchen på heeeeeeeeeeela veckan. Och det är inte likt mej, ett dugg. Rask takt och luft, hur kommer det sej att jag inte har orkat, haft motivation? Jag vet inte. Jag antar att det bara är så ibland!? I och för sej har jag varit lite halvkrasslig, sovit dåligt och väldigt få timmar hela veckan.  Vi har stegräknartävling på jobbet och jag får inte ihop så många steg som jag vill. Ge mej motivation. Nu! Nästa vecka måste jag få arslet ur vagnen, jag bara måste. Gäsp! Jag är trött, men det är fredag och jag är glad ändå. Stockholm, I´m waiting for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback