Inväntar kvällen.

Nu sitter jag i soffan hos Sandra och Simone. Tv´n är på, men annars är det knäpptyst. Sandra somnade för länge sen, Simone gick och la sej för en stund sen och jag, ja jag sitter här i ensamheten och inväntar kvällen. Tråkigt sällskap, tycker säkert ni, men då tycker ni rätt. Haha! Dom små rackarna var ute på rajtan tajtan igår efterjobbet och hade inte kommit hem när jag väl anlände till Stockholm vid 10 imorse. Gick till deras hotell och blev erbjuden frukost. Hur bra är inte det? Hotellfrulle är det bästa, tycker jag. Tågresan gick bra, det var skönt att åka själv. Jag lyssnade på musik och läste en bok som jag hittade i min väska. Jag tog den från jobbet innan sommaren, Carina hade med en himlas massa pockets. Jag skulle egentligen ha läst den i somras, men gjorde aldrig det. Det var liksom perfekt att läsa den på tåget så jag tänkte fortsätta snart eftersom ligan sover. Jag hoppas den blir utläst tills imorrn kväll, säger jag som aldrig läser annatrs. 


 Jag ser inte fram emot morgondagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback