Konstiga drömmar. Eller?

Jag har sovit lite halvkasst i natt. Jag drömde massor med konstiga saker. Mycket om flytt, alla saker här hemma och mina kära muggar som någon tydligen hade haft sönder. Dom var ihoplimmade med något tjockt lim och den som gjode det trodde att jag inte skulle märka. Jag var jätteledsen eftersom dom är så svåra att få tag i. Det var den gröna och ljusblå som var trasiga. Den ljusblå är min favorit av dom jag har nu. Det blir nog en hel del drömmar om det fram över. Allt det där är i tankarna hela tiden. Jag vill att det ska vara över nu. Ge mej december.

Jag blev även terrad med typ 10 samtal på raken i natt. Terroriiiist! Jag fick igen, I guess! Haha! ;)

Nu ska jag till bowlinghallen och möta upp Tony. Vi ska till Los Expertos och köpa Tv och lite annat grejs. Som jag sagt förut, KUL men nya grejer. MINA grejer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback