Sämst att vara hemma.

Jag tycker att det är tråkigt att vara hemma. Sämst, rent ut sagt. Det finns inget att göra, jag blir rastlös. Rösten har vilat och börjar komma tillbaka lite smått. Jag kan samtala i telefonen och folk hör vad jag säger. Det är faktiskt bra! Jag har haft ont i huvudet idag och det verkar inte vilja släppa. Sova, sova, sova är väl det som gäller. Mamma och Tony kom och hälsade på mej lite idag. Skönt med lite sällskap. Han satte ihop mina köksstolar... det kommer bli SÅ bra. Jag vill bara flytta, flytta, fytta.. vill ha min lägenhet och mitt liv. Jag vet, jag har skrivit det 1000 gånger.. Men allt känns så långt borta. Tiden går fortare än vad man tror och snart är jag där. I helgen ska jag införskaffa sängar och kanske tv, bioljud och micro...om jag hinner! Weeoo. Nya prylar är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback