En för kul kväll.

Igår var en bra dag. Jag gick på stan och hittade ett par fina skor. Jag åt på Papas Tapas och tog senare ett bad hemma. Jag har nästan glömt hur skönt det är att bada. Solen lyste in genom fönstret och det var liksom...underbart. Mötte upp släkten vid Elin Maria för lite käk på Harrys. Det hade blivit lite fel i bokningssysemet så vi fick sitta ute. Ja, UTE! Tur att det var varmt och en skön kväll, för annars hade det inte varit okej. Maten var god och vinet såklart. Sandra, Simone, Annelie och jag gick hem till mej för att vina mera. Först kändes det lite konstigt att vi skulle till mej, men hej, jag bor faktiskt här, jag får ta hem folk och ha lite fest. Faktiskt. Vi satte igång spotify. Simone har hur mycket låtar som helst på sin. Det är sjukt. Hon glömde logga ut igår och var fortfarande inne på den idag så jag sitter och tjuvlyssnar lite nu. Bra med lite låttips. Erica, Carro och Hanna kom också förbi lite senare. Vi gick till Nybron. Jag ska vara ärlig, jag har aldrig varit där tidigare haha. Vi hade hur kul som helst! Vi hamnade i alla fall på efterfest hos någon kille vid Stålfors. Mycket folk och bra stämning. Alla hade verkligen jättekul. Det var fest till morgonkvisten. Sen blev det en walk of shame.

Idag mår jag som jag förtjänar...antar jag. Tycker att Sandra och Simone ska komma hem varje helg. Det var ju liksom nästan för kul. Snart åker jag till Sthlm för att festa. Vill du med?


Simone, jag, syster Daniella och Sandra.


Im a devil, haha.


Hanna, Simone och Erica


Hela ligan.


Hanna, Erica och Simpan.


Fina S


Annelie och Sandra.


Partyyy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback