Experten Tony.

Back on track. Jag har världens bästa jobbarkompisar. Tacka gud för det! :) Jag är tillbaka till jobbet, jag mår bättre och bättre och börjar bli peppad på att flytta till min egna första lägenhet. Jag får inreda som jag vill, jag får göra vad jag vill...när jag vill. Jag, jag, jag. Har redan hittat en sängram som jag ska hämta i Västerås på onsdag. 
   Lina frågade vid 17 om jag ville med till Tuna Park. Vi tog en promenad dit, kollade lite bara och hälsade på Tony på Expert. Kollade lite priser på tv och sourroundsystem. Det blir bra grejer. Tony sa att han blir avundsjuk, för han vill också ha allt det där. Bra personalrabatt vill jag lova, sparar flera tusen. Det tackar jag för :) Lägger upp bilder på det sen, för jag kommer varken ihåg märke eller modell på grejerna.
Är precis hemkommen, det tog ett tag att gå hem från TP, vi gick inte direkt snabbt! Skönt att komma ut och bara vara. Tack Lina!

Nu ska jag lägga mej och försöka sova. Det borde gå bra eftersom jag sov ca fem timmar inatt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Näe det gick sakta!! haha man kan ju vara glad att man ens kunde gå! Så jävla mätt!! :p Tack själv, det va nice!

2009-09-08 @ 00:33:09
Postat av: emelie

säg till den där tony att jag också vill ha personalrabatt.

Postat av: Pernilla

Klart du ska vara med nästa gång :) Hoppas på en inflyttningsfest oxå? :P

2009-09-08 @ 21:57:16
URL: http://peenillaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback