Packa, eller?

Köket på jobbet sparar alla banankartonger till mej. Perfekt att ha till flytten sen. I onsdags fick jag hem fyra stycken. Jag har inte så mycket för mej just nu så jag tänkte börja packa saker som jag inte har någon användning för för tillfället. Jag tog ett varv i lägenheten...ett till.. och ett till. Det finns inget att packa ner nu känns det som. Jag kan väl inte behöva allt helt plötsligt? Vi har i stort sätt kommit överrens om vem som tar vad av våra gemensamma saker, förutom en, som jag visste skulle bli "slagsmål" om. Det är nya kameran. Båda vill ha den.. Vad göra? Vi får se...
Nu vill jag hitta en lägenhet, vill inreda och hålla på. Det är ju bara för kul.  Känner du någon som vill flytta från sin 2:a på söder, så tänk på mej.

Jaja, jag kan väl iaf börja rensa lite i skåpen..
Kul fredag..njaaa. Men ett glas vin sitter aldrig fel. Vill du joina mej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback