Småpanik.

Dagarna kommer och dagarna går. Jag har lite halvpanik just nu. Det känns som att jag inte kommer hitta någon lägenhet. Jag vet att jag är kräsen inom vilket område jag vill bo. Jag sätter inte mitt liv i Årby, Lagersberg eller dylikt. Det gör jag bara inte. I västa fall får jag magasinera mina saker och bo hos någon annan i någon månad eller så. Jag får vara kräsen, tycker jag. Jag vill vara kräsen. Det är min första egna lägenhet jag pratar om, då vill jag att det ska vara nästan för perfekt. Jag vet, jag kommer inte få en sådan lägenhet. Men drömma kan jag och det vill jag, så shit on you!

Kommentarer
Postat av: lina

Men du kan säkert hitta någon lght på söder/nära stan.. men kanske inte den perfekta. Kanske inte heller en 2a.. men ta det sen.. då har du ju all tid att verkligen vänta o se.. o ha dom krav du vill ha. Men jag förstår dig.. jag hade verkligen TUR! :D

2009-09-28 @ 16:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback