Good night.

Centro igår med kusinerna, helt okej. Massor med folk och bra musik. Mer sånt!
Imorse vaknade jag vid 08.30, utvilad och pigg. Åt en riktig såkallad hotellfrukost och tog sedan en promenad i solen med Madde och Annika. Det var hur skönt som helst. Har hunnit med att skjutsa Tony till Sumpan och tillbaka, och lite annat. Skor är inhandlat i alla fall. Slagsta glassen är premiäräten...jaa.. en härlig vårdag om inte annat.

Kvällen har jag spenderat hos Madde, tillsammans med Annika. Massor med diskussioner om allt möjligt. Jag tror inte att jag har skrattat så mycket på länge. Yoga-ställningar blandat med vin kan bara sluta på ett sätt- Bra!
Jag har precis kommit hem och ska försöka sova. Imorgon är en ny dag med nya möjligheter. Jag antar att det blir lite vin och öl med Sandra och nåra till. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback