Oj då!

Jag har visst glömtbort bloggen för ett tag. Jag har inte ens tänkt på den. Nu har jag lite tid över och tänkte skriva ner lite oväsentliga saker som händer och fötter i mitt liv.

Semestern är slut, vardagsrutinerna är igång och framför allt; träningen. Jag går och springer varje dag nu. Det känns så bra. Jag är peppad till max att förlora några kilon och bli vältränad innan årsskiftet. Hoppas bara att gnistan för att träna ligger i. Självdiciplin kallas det. Nästa vecka ska jag börja gymma med Tommy och Mange från jobbet, ännu mer pushing. Nog snack om det...

Å-festen är igång i stan och det är liv och rörelse...för en gångs skull. Igår var jag en liten stund på Papas Tapas och satt sedan utanför Strömsholmen på en filt. Det var hur varmt och skönt som helst, men myggen lattjade lite för mycket. Var hemma vid midnatt.
Jag har blivit ägare till en Iphone. Fick den av Micke, för att han har hämtat ut sin 4a. Att jag har gått ett år utan att ha en så bra telefon, jag fattar inte.  Jag har missat en hel del.

Ikväll ska jag hem till Madde på förfest. Det kommer massor med folk till henne och det ska bli superkul. Så idag ger jag All in!


Nu kör vi, KBK!






Jeanette och jag på kryssning i början av Augusti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback