Toksjuk.

Har varit ute och gått massor den här veckan. Har även börjat gymma i Badhuset tillsammans med Tommy och Mange. Hur skönt som helst. Såg fram emot att få ge gärnet på Dianamilen på lördag...men så blir det tyvärr inte.
Somnade igår med hosta, vaknade på morgonen med ont i halsen. Under dagen blev jag sämre och fick ont i huvudet och feber. Har mått skit hela kvällen. Tack för leverans av "lite" piggelin, fruktsallad och filmer. Det gjore att kvällen blev liiite bättre. Mår fortfarane skit, även fast jag har tagit en ipren. Dock värker inte huvudet liiiika mycket, men det är långt ifrån borta. Konstigt att man toksvettas efter en tablett. Bara jag slipper frysa, när tabletten slutar värka. När jag kom hem från jobbet tokfrös jag. Sov under täcket med mjukisbyxor, linne, t-shirt och luvtröja men frös ändå. Sick!

Hoppas att jag mår bättre imorrn. Jag orkar inte må såhär. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback