Barns inflytande.

Jag är helt slut efter den här veckan. Jag skulle kunna sova nu på en gång. Fast det vill jag inte, det är trots allt fredag. Jag ska ta en promenad hem till mamma. Vad jag ska göra där vet jag inte. Kanske somna på soffan? Ska i alla fall ladda upp för min brorsas 25 års fest imorrn. Ska bli hur kul som helst.

Idag har det varit en intressant dag. Elisabeth Arnér förläste för oss om barns inflytande. Det gav många tankar. Jag fick rysningar av hennes exempel, några fällde tårar. Hon var så bra på att berätta. Bästa föreläsning hittills. Efter det blev det gruppdiskussioner. Vad mycket jag har tagit in i mitt huvud den här veckan. Jag är nöjd och ser fram emot nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback