Lyckad kväll.

Tony och jag var och hyrde film på Ica Safiren och köpte med pizza hem till honom och mamma. Jag somnade i soffan under fösta filmen och vaknade till för en timme sedan ungeär. Jag gick direkt hem.
Nu sitter jag i soffan och har tvn på som sällskap. Jag skulle kunna sova för natten. Fick endast tre timmars sömn inatt, mellan 7-10. Jag förstår inte att jag klarar av att vara vaken, men tydligen så går det finfint. Jag kan inte sova nu, för då vaknar jag säkert jättepigg inatt och det vill jag inte.

Gårkvällen var super. Min brorsa firade sej med en fest i Pepparkakashuset. Potatisgratäng och kallskuret till middag, hur gott som helst. Vid 19 började folk droppa in och det blev drag lite senare under kvällen. Sandra var en superbra Dj och visste precis vad folk ville höra. Vid 04 stängdes butiken och vi knallade hem till mej några stycken. Hellyckad kväll vill jag lova.

Det går inte att publicera bilder...så ni får vänta med att se dom tills senare, eller imorrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback