Slut i huvudet.

Jag vet, jag har varit dålig på att uppdatera. Helt ärligt så har jag varit totalt slut efter dom här intensiva introduktionen. Det är lärorikt. Mycket grupparbeten, mycket lära-känna-varandra-grejer etc. Trodde inte att man kunde bli så slut i huvudet efter att bara sitta ner på en stol hela dagarna. Diskussionerna gör sitt, tror jag.

Jag knallade hem till Alex efter jobbet. Vi skulle göra ett delprov i matte, men fick reda på att vi endast kan göra provet på fredag, lördag eller söndag. Jaha, stor suck! Alex hade i alla fall fixat en god natchogratäng. Jag kunde knappt gå hem, var så mätt. Haha!

Imorgon är en ny dag och nya diskussioner. Vi ska prata om barns inflytande hela dagen. Ska bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback