Startskottet för introduktionen.

Första dagen på introduktionen. Suttit och lyssnat, lyssnat och lyssnat på information. Mycket visste jag redan eftersom jag har jobbat i Gamla stadens förskolor i lite mer än tre år. Vi blev bjudna på lunch på Flaneur (stavning?). Jag tog pasta..som är min favo. Sen så är ju gratis gott...faktiskt.
Vid 15 åkte hela gänget upp till Odlaren för att kolla på förskolan. Det kommer att bli så bra, vilken byggnad! Alla är positiva och peppade till max. Vi är ett bra gäng och kommer att få det hur kul som helst.

Nu sitter jag hemma i soffan. Jag funderar på vad jag ska laga för mat. Jag är sugen på allt och ingenting. Trist att laga mat till mej själv bara. Men, jag överlever nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback