Neveragain.

Det satte sina spår att inte ha ätit innan fest. Det gör jag nog aldrig om, säger jag bara. Gick hem till Elin en stund igår, drack några glas vin och snackade skit. Vi gick ner till Grappa en sväng för att säga hej till mamma, Tuula och Mats. Mamma ville bjuda på en alla-hjärtans-dag-öl som blev ett glas vin istället, som jag inte fick dricka upp. Jag behövde inte det helt enkelt. Hela gänget drog till Harrys för att dansa lite. Elin drog hem och jag knallade till Centro, där jag stötte på allt och alla, kändes det som. Idag har jag varit bakis. Tok för bakis. Det var länge sen. Men jag fick en bra start på dagen, det tackar jag för :)

Har tagit en promenad ner till stan med Elin idag. Vi åt lite mat och tänkte visa våra skills i bowling, men det var överfullt med barnkalas och allt sånt. Vi satsade på lite häng hos Elin istället. Jag kom nyss hem, har dragit igång tvn och fördriver tiden med lite surfning tills Jonas hör av sej. Vi ska kolla på nya Beck-filmen (tror jag?) och laga lite mat. Tacopaj var det va?

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback