Bra avslut.

Det gick bra igår. Tur att jag inte är så känslig när det gäller "farväl" och sånt. Det var och är jobbigt, men kul på samma gång. Nu ska jag lära känna många nya människor. 26 arbetskamrater, 160 barn och varav alla har en varsin mamma och pappa. 160*3+26=506. Alltså 506 relationer.. Det är mycket.

Jag färgade min utväxt igår. Äntligen! Nu har jag ju ett badrumsskåp med två speglar så jag kan färga själv utan hjälp av någon. Det är super. Blev finfint! Jonas kom hit under tiden jag fixade mej. Drack en varsin öl, sen gick vi ut i kylan, ner till bowlinghallen och körde några serier och drack fler öl. Jag har konstaterat att jag är sämst på bowling. Jonas är en "aning" bättre, haha! Men, det var riktigt kul! :) Bra avslut på fredagen.

Ikväll ska jag hem till min gamla klasskompis Pernilla (från BF). Vi har inte setts på flera år. Antar att det finns mycket att prata om. Även fast vi redan har dragit hälften av mitt liv på msn.
Kommer flera från BF som jag heller inte har träffat eller sett på lääängre. Kul att se vad alla gör idag.

Nu- städa lite till, lämna Tonys bil sen fixxx för party. Vi ses i dimman. Eller?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback