Bra helg.

Jag sitter i soffan och väntar på att "En annan del av Köping" ska börja. Det är ju så roligt.

Lördagskvällen spenderades i Pernillas vardagsrum. Himla kul att träffa gamla klasskompisar. Vid 23 tog vi en taxi ner till Harrys där jag träffade massor med folk. En tevlig kväll helt enkelt. Fick subway- macka hemlevererat av J mitt i natten.. Niiice! Förstår dock inte hur jag har ätit den, fick jag ens i mej något? Känns som att hela mackan låg på mattan.. haha! Smulor all over. Det har varit en skön dag idag. Vi har legat i soffan och kollat på film, lagat lite mat...Nu tänkte jag koka lite te och krypa ner under täcket och kolla på tv...

Imorgon börjar introduktionen. KUL :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback