Kallt.

Brrr. Jag sitter hemma i soffan och fryser. Ska nog lägga mej ner och kolla på tv snart. Tända några ljus kanske...Då får jag inte somna. Har precis ätit upp pannkakorna som blev över från igår när jag och J åt. 3 st fick jag i mej, jag är SÅ mätt. Det är väl därför jag är lite trött också. Eller?
J hjälpte mej att borra upp lite saker igår, så värt! Tack snälla du. Pappa kommer imorrn och fixar resten. Snart är det klart här hemma. Då ska jag ha en "liten" fest, tänkte jag. Vi ses väl då?


I två dagar i rad har jag suttit och skrivit på några utvecklingssamtal. Det har gått bra. Det känns lite konstigt att inte få vara med barnen på så lång tid. Men imorrn så är det tillbaka till det normala.
Det är bara sju arbetsdagar kvar, sen slutar jag på Djurgården 2. Det känns inte så mycket än, men det kommer att göra det. Jag vet. Har så mycket blandade känslor just nu, det går inte att beskriva. Allt i ett.
Fick ett program för hela februari månad då introduktionen är. Det såg bra ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback