Lite vad som.

Tror det är många som är intresserade av vad jag har gjort under helgerna. Besöksantalet ökar massor. Eller så är det att folk inte har något bättre för sej än att surfa på söndagar. I alla fall...
Jag har haft min första vita helg det här året, haha! Jag har inte druckit en droppe alkohol. Senast jag tog det lugnt under en helg var i somras någon gång. Jag minns inte när, var, hur eller varför. Det är så mycket som har hänt under hösten och riktigt kul har jag haft. Jag har fått känna på hur det är att vara ensam, riktigt ensam. Att bo själv, fast inte själv på riktigt, jag har mött massor med nya människor, upplevt saker jag inte trodde fanns...
   Jag har sagt det förr och säger det igen. Nu bor jag själv, jag trivs i min lilla lägenhet på Carlavägen. (Som jag inte trodde att jag skulle göra). Jag betalar mina räkningar själv. Jag gör vad jag vill, när jag vill, hur jag vill. Har besök när jag känner för det. Det är SÅ guldvärt. Jag trivs med mej själv just nu. Let it be. 
   Men... jag står inför ett nytt år, med nya utmaningar, nya upplevelser, nya resor, nya relationer, nya svek, nya känslor, nya besvikelser, nya glädjetårar... ja you name it. 
Nästan ett nytt liv, med samma Elina, fast bättre. Eller?

Helgen dårå..

Fredag: Öppnade på jobbet, hem och vila en stund i soffan.. fixa, dona och städa, laga mat, film med J, glass, halvsova i soffan, sova.
Lördag: Promenad i solen till ÖB, hem till Elin, äta mat, handla på Hemköp, till Elin igen, galen med lugn kväll med E&A&S, sova.
Söndag: Nyss ätit frukost, ska städa...och sen då? You tell me!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010 kommer bli året då allt bra händer! Vi vet att det är så. Så är det!

2010-01-24 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback