Trevlig onsdag.

Det blev en promenad hem idag igen. Har kokat en kopp te och sitter i soffan med en filt. Det är lite småkyligt på jobbet, just på min hemvist. Det är något som inte stämmer riktigt. Torget är i alla fall varmt, så jag får hålla mej där.

Katta och Sandra var här med deras små knattar. Dom växer så det knakar, vilket är jättekul. Vi fikade och snackade skit ett tag. Trevligt att träffas! Vid 20 åkte dom hem och jag knallade till Jonas. Vi åkte till Ekängen och handlade lite käk och lagade ihop hemma hos honom. Elin kom förbi en stund, hon ville ha True Blood serien till sin dator. Både jag och Jonas somnade i soffan under en film. Ganska trötta med andra ord.

Efter jobbet ska jag och Pirjo åka och testa fleecetröjor som vi ska få av jobbet. Sen har vi kvällsmöte (17-19).
What´s up efter det? You tell me.


Off to work.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Efter det är det O´Learys!!! :)

2010-01-14 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback