S.M..ester.

Nu har jag semester. Det är så skönt. Den börjar på riktigt imorrn, men redan i två veckor har det känts som en minisemetster. Sena kvällar, sol och bad. Det kan liksom inte bli bättre. Vädret är ju solklart och hela veckan ska bli så. Enligt tv4. Vi får se.

Fredagskvällen spenderades, tillsammans med Elin, i en bmw cab till Västerås- Power meet för att titta på fina bilar. Jag har aldrig gått längs med vägen och sett alla bilar, jag har alltid åkt med och blivit onykter. Jag kan säga som så, att det är nog bättre att vara i dimman när man är där, än att vara nykter och stå och titta på. Vilka drägg. Då menar jag det också. Inte några, utan ALLA! Väl hemma i natten skulle vi käka på Statoil, men vi vände lika snabbt och åkte hem. Inte ett dugg sugen.




Lördag morgon väcktes jag av Mickepicke. Vi drog ut med hans båt och gled omkring på sjön hela dagen. Hur skönt som helst. Var skeptisk till en början då det var mulet och solen var helt borta. När vi väl satte oss i båten så sprack det upp och blev klarblå himmel hela dagen. Det är underbart att åka båt. Glida omkring i vikar och bara njuta av solen. Perfekt!








Kvällen började hemma hos Elin. En öl slank ner och vi begav oss mot Rothoffsparken där Skoog och Simon hade en liten tillställning. Vi möttes av tre nakna karlar som hade badat i ån. Dom kom inte upp där dom gick i, så dom fick simma runt och gå upp vid Bolinder Munktell hotellet. Precis vid uteserveringen. Gjorde succé kan jag tro. Dom kom i vilket fall med händerna för paketet och hämtade sina kläder. Efter ett tag drog alla hem till Skoog där festen fortsatte. Sandra kom förbi och jag gled ner på stan med henne efter en stund. Hann med Grappa och stängning vid Å-bryggan. Hookade upp med Simone och gänget. Blev "hatt-efterfest" vid Dannes bar hos Henkes mamma. Najs våning. 1000 rum och kök och dörrar utan dess like. Hittade ingenstans, haha. Att jag aldrig lär mej att jag inte ska efterfesta till 6 på morgonen. Jag är helt död. Har legat i soffan hela dagen, vilket INTE är ok. Men, det var kul!





Skjut mej, snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback