Härliga sommar.

Det var inte nog med en kryssning i helgen, utan vi hoppade på Cinderella ytterligare en gång. Min sömn har varit rubbad sen dess. Idag har jag sovmorgon till 10.30 vilket gör att jag har sovit i nio timmar. Precis vad jag behövde. Sitter och tittar på 1an samtidigt som jag äter frukost. Var nyss en intervju med Maria Montazami. Jag bara älskar henne. Hon är så trög och skön på samma gång.




Slutade tidigt igår, redan vid 11. Jag och Madde tog en promenad till Tony för att hämta bilen. Sen åkte vi ut till Kjula, där Micke var hos sin brorsa. Vi badade, spelade fotboll och fick lite bränna. Jätteskön dag! När vi badade så frågade jag var knappen sitter så att man får vågor i poolen. Skämt och sido, tänkte jag. "Titta här, sa Micke!" Så trycker han på nåt i poolen så blir det bubbel och strömt. Precis som på film. Att man ska simma emot strömmen för lite träning. Ja, vilka grejer det finns.




Kvällen spenderades på Grappa med mina jobbarkompisar. Jag var så trött så efter ett glas vin och frånvarande i diskusionerna så gjorde jag och Madde sällskap hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback