Linköping.

För första gången i mitt liv har jag varit i Linköping. Det hanns med en fika på stan, bio, biljard och käk ute på Platå, samt några glas vin. Vilken skillnad på uteliv i Linköping jämfört med Eskilstuna. På en måndag, fullt överallt. Jag kan tänka mej hur mycket folk det är ute på en fredag-lördag. Röj! Det lär bli mer besök där, känns det som. Hur som helst så var dagen bra och resan hem mitt i natten gick fort.

Steven väckte mej nyss och kom förbi med mina skor som jag glömde hemma hos honom för fleeeera veckor sen. Äntligen är dom hemma. Ett par vanliga svarta sandaler. Hur kan jag ha saknat dom så mycket? Jo, det är de ända helsvarta sandaler jag har, som då också passar till allt. Äntligen!

Jag är trött och ska sova lite till.
Jag bara älskar semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback