What a night.

Jag vill bara börja med att Kent var suveräna. Asbra!

Passade på att städa och fixa lite hemma under dagen. Första molniga dagen på länge, vilket var ganska skönt.
Mat och vin på Tingsgården, en bra uppladdning inför konserten. 20.00 började insläppet och vid 21 hade vi beställt taxi. Det var ju tur att vi hade ringt och beställt, för 21.00 får jag ett sms av Daniella där det stod att dom redan hade börjat lira. Rykten sa att spelningen skulle börja 22. Hm! Regnet öste ner under hela konserten, det blev forsar som stömmade vid fötterna. Men ingen Eskilstunabo klagade för det. Speciellt inte jag. Micke och jag var så snygga i utstyrseln som bestod av en regnponcho. Konserten var superbra och vi stod väldigt långt fram. Hörde att folk köat i flera timmar innan insläpp för att stå långt fram. Vi kom ju bland dom sista och fick superbra "platser". Henke var snäll och hämtade upp oss vid Corner. Vi gjorde en mellanlandning hemma hos Elin där det  var fest, för att sedan gå ut på Harrys. Mycket folk, dåliga bartenders (en iaf, som inte kunde blanda drinkar). Han var jättetjurig och kastade kortet på mej efter att jag hade betalat. SÄMST SERVICE PÅ HARRYS ALLTSÅ!
Annars var det en kanonkväll. Jag hade superkul.

Elin har varit hos mej hela dagen idag. Vi har köpt pizza, druckit cola, kollat på film, spelat musik...och då menar jag väldigt annorlunda musik. Typ GES...haha. Vi har varit tokbakis båda två och inte ens orkat att lyfta vattenglaset. Vi gjorde ett varsitt superlångt sugrör. Vi hakade i sugrör i sugrör, tills det blev långt. Det funkade tyvärr inte så jättebra. Men. Nu är vi hos Elin, dricker en öl och ska gå ner till stan och äta nåt. Kanske sätta hos på Tingsgården där Skoog, Berra och Havve sitter.
Skulle ha besökt en annan stad nu ikväll, men är lite för seg för det. Så det blir imorgon istället.






Det årliga gummibåtsracet drog förbi Tingsgården.


KENT


Mickepicke och jag.


Kent


[email protected]
Fråga mej inte vad hon gör.
Vad är tanken bakom det där, egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback