Söndag.

Redan på lördagskvällen planerade jag, Madde och Micke att vi skulle dra och bada på söndagen. Vi gled iväg till Hallsta för att sola och bada. Var där hela dagen. Det var hur skönt som helst att bara ligga och dö i solen. Vi stannade i Kvicksund på vägen hem och åt mat. Också himla skönt! Väl hemma när jag skulle duscha känne jag att jag hade bränt mej lite. Nästan allt är borta idag. Tack och lov. Bara pannan som svider lite. Men jag har ju luggen som täcker det så fint.





Kvällen bestod av minigolf i Vilsta med Sandra och Micke. Det var askul. Haha! Gud vad vi skrattade ibland.
"Jag är sååå dålig på minigolf" säger jag, så sätter jag en spik på första. Haha. Sandra sa likadant, så drog hon iväg värsta hårda slaget och fick spik hon med ett par gånger. Micke vann matchen! Oväntat? Nej!
Tog en promenad runt Vilsta och åkte sen till Max för lite käk och glass. Himla bra dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback