Alingsås by night.

Jonas och jag hamnade till slut i Alingsås för att hälsa på hans brorsa Anderas och fru Evelyn. Först en fika och vi blev snabbt tillfrågade om vi ville stanna över natten. Det blev så och vi hade en jättetrevlig kväll som innehöll mat på Stures (Sveriges godaste Skagen toast, jag lovar) biljard och bowling. Jag gillar såna här spontana saker, det blir liksom alltid bra då. Oavsett.
Nu är vi på väg hem och har precis passerat Skara. Det regnar. Ösregnar. Vi har hört att det snöar hemma i Eskilstuna. Jag tror inte på det förrän jag ser det. Nu är jag glad över att jag bara ser regn och snö på åkrar just nu. Snön kan gå och dö...för i år.

Just nu: REM- Everybody hurts.

Kommentarer
Postat av: Andy

Är Jonas din nya kille eller?

2010-03-23 @ 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback