Magsjuk.

La mej vid 23 igår. Efter en halvtimme började jag skaka, så som man gör när man får hög feber snabbt. Jag frös ihjäl, kändes det som. Illamåendet från kvällen blev starkare och efter någon timme och jag tog på mej kläder och ett till täcke. Det blev inte bättre alls. Kort där efter vred sej magen och jag fick springa in till toan och räva ur mej. Där har jag spenderat i stort sätt hela natten. Jag har fått lite sömn, men jag har ont i huvudet och är helt slut.

Igår på kvällmötet sa jag till min chef att: "Det är bara jag som har hållit mej frisk på min hemvist." Bakslag direkt. Inga gudar på min sida i alla fall.
Som INTE plåster på såren så har jag ingenting hemma att försöka få i mej (om jag får i mej nåt?). Jag skulle handla idag efter att jag slutat vid 12.15. Men nej då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback