Heron city.

Lånade Tonys bil under söndagen och pantade flaskor och återvann en himla massa glasflaskor. Det folk tar med sej till fest kan de väl ta med sej hem också, haha!
På kvällen åkte jag och Micke till Heron för att käka och kolla på någon film. Beställde mat vid 20 och var inte färdiga vid 21 när bion skulle börja. Vi satt kvar på O´learys och snackade skit samtidigt som finalen i hockey sändes. Kom hem runt midnatt. Bra kväll!

Haft planeringsdag hela dagen på jobbet. Fått ihop lite till kvalitetsredovisningen som arbetslagsledarna ska sammanställa. Hem och mellanlanda och mötte upp Madde och Annika 30 min senare. Vi gick Maddes och min slinga. Otroligt skönt, även fast jag är helt slut efter dagen. Tror jag börjar bli lite sjuk också. Halsen mår inte som den borde. Peppar, peppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback