Möten.

Min jobbarkompis A kommer ofta med bra tankar, funderingar och uttalanden. Det känns som att hon vet mycket om livet. Hon pratar ofta om möten. Möten mellan människor. Du kankse träffar på någon vid busskuren och påbörjar ett samtal. Vad du inte vet innan är att du kan få så himla mycket utav samtalet. Det kanske gör hela din dag. Det hon menar är att man inte ska vara rädd att ta kontakt med människor. Träffa och lära känna nya människor. Inte vara feg och kräsen. Inte tänka så mycket på framtiden, inte planera för mycket, utan leva här och nu. Plötsligt så kommer jag att se den där solglimten som gör hela min dag..vecka...månad, eller kanske tom. år..Jag är redo för framtiden.





Kommentarer
Postat av: madde

A är en fantastisk människa!

2010-05-25 @ 16:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback