Fest på jobbet.

Tokrolig fest på jobbet igår. Jag var polis och Madde och Catrin var mina fångar. Kunde inte bli bättre. Avslutade kvällen på Harrys tillsammans med Marie.



Imorse kom Catrin över och hämtade sina grejer. Hon och tjejerna stannade hos oss i flera timmar. Vi fixade lunch, kollade på tv, åt godis och drack MER. Hann ut en sväng med katten, promenad genom gamla stan som slutade med fika på Tingsgården. Verkligen en skön dag.
Nu håller jag på och tvättar. Väntar på att tjejen som ska ta över min lägenhet ska komma och hämta nycklarna. Nu är den städad och klar och det känns så skönt. TACK ELLA!!!!

Ikväll ska jag och Madde ut och äta någonstans. Det ska bli najs :)












 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback