Packat ner allt jag äger och har på en dag...

Packat ner allt jag äger och har på en dag och flyttat på en dag. Det är inte dåligt.en tjej från Stockholm flyttar in till helgen. Slipper dubbla hyror i tre månader, vilket passar bra! Kommer inte att sakna lägenheten ett dugg. Bor nu tillsammans med Micke på eskilsgatan. Det är kaos hemma, men vi borde få ordning ganska snart. Katterna trivs hur bra som helst och är jättekeliga. Det är bara den där flyttstädningen som är mindre rolig. Ska ta ett snack med syrran min och se om hon vill tjäna lite extra pengar. Jag har verkligen ingen lust. Verkligen inte!


Kommentarer
Postat av: alex

fyfan, helt galet fort det gick att packa.

mormor tog min flyttstädning, men ett företag skulle tagit det för max 1500, så det är ju inte så dyrt egentligen.

Postat av: emelie

nu har jag verkligen missat nånting ! : O

2010-10-27 @ 09:58:20
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback