Tralala!

En liten snabbis...

Ska in och jobba igen efter min lilla rast. Nu har det varit bloggtorka igen.. skäms Elina.
Veckan har varit bra med föreläsningar...dock sena kvällar! Känns som att jag inte har sovit ut riktigt på flera nätter. Nu är det helg och då får jag!
Idag ska jag åka en snabbis till Kungens kurva och titta lite. På kvällen ska jag hem till Catrin och äta tacos, dricka lite vin och snacka skit. Madde ska vara med också.
Lördagen består av test av bröllopsklänningar ovh fest på kvällen. Det känns som att den här helgen kommer att bli bra.

I  will keep you updated!

Kommentarer
Postat av: emelie

inte ok med bloggtorka så ofta! ; )

Postat av: Anonym

Kom igen, kämpa på! Kom igen, kämpa på!

2010-10-03 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback