Nykter helg.

Skönt med en nykter helg. Inget planerat, bara vara. Det är skönt. Nu är det festa som gäller när det väl händer någonting. Det blir liksom lite roligare så. Jag menar inte att spontana kvällar är tråkiga. Det är oftast dom som blir roliga och ostyrda. Men trappa ner har ju ingen dött av. Trött på allt som har med fest att göra. Just nu!


Imorse när jag vaknade vid 8 så ville jag somna om. Det är helg och då får jag sova hur länge jag vill. Bara för det, så kunde jag inte det. Var i alla fall skönt att ha hela morgonen på mej att fixa och dona lite. Mötte upp Madde för en repa på stan. Vi kollade lite i affärer och bara var. Hamnade på gymmet efter det. Var jag och tre personer till. Det är det bästa.

Micke bjöd på mat och fika ute på Marys efter träningen. Det är så mysigt där ute. Synd att sommaren är sluuuuut. Alla årstider har sin charm och jag kan nästan tycka att det ska bli skönt med höstkläder. Tjocka tröjor, snygga skor, mörkare färger, mörkare kvällar och lite kyligare ute. Framför allt; tända ljus och bara ha det mysigt.

Imorrn blir det en trip till Stockholm med Catrin och Madde. Ska bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback