Härliga dagar.

Att vara långledig är det bästa som finns. Jag har varit piggare och huvudvärken har inte kännts av på samma sätt som när jag jobbar. Jag har alltså behövt att vila kroppen. Jag tror att jag är lika fit som innan jag blev gravid och orkar med allt. Efter jobbet borde jag vila på en gång, men jag har alltid bokat upp mej på saker. Får ta en sak i taget istället och boka dag för dag för att känna efter hur jag mår och känner mej.

4 dagar i Båstad var hur underbart som helst. Promenader längs havet, fika på uteserveringar och middagar utanför huset. Solen och värmen har varit med oss hela tiden.

Vi kom hem igår på eftermiddagen, trötta och jävliga, men satte oss ute på gården en stund. Sandra och Simone kikade förbi en stund. Dom skulle grilla på gården. Vi skulle ha kommit ut och sällskapat, men tog en skön kvällspromenad längs ån iställlet.
Har suttit ute i solen i några timmar idag med. Riktigt skönt! Vid 14 var det dags för GUIF-match. Bra drag på matchen, så det känns som att vi kommer att ta hem det här.


Hade tänkt att lägga ut lite bilder från Båstad, men mitt minneskort gick sönder av någon anledning igår. Alla kort from. december är som bortblåsta. Det är jag ju ganska bitter över, vill jag lova.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi hade en super skön både söndag & ledig måndag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback