Som vanligt trött och jävlig.

Jag är trött och har huvudvärk nästan jämt. Det är därför jag inte har haft ork att uppdatera mitt liv. Var hos barnmorksan idag på en extrakontroll för mitt järnvärde. Det hade sjunkit och får äta dubbel dos av tabletter och blutsaft. Jag gör vad som helst, bara det blir bätte :)
Det händer väl inte så mycket just nu, eftersom jag inte har någon ork till mer än att jobba. Heltid kan ta knäcken på mej vissa dagar, och andra dagar är jag hur pigg och glad som helst. Tex. idag. Har hur mycket energi som helst. Skulle kunna springa en mil utan tvekan, men nu har jag en stor mage i vägen och ligament som töjs, vilket gör att jag inte kan gå längre än någon kilometer. Det känns som att magen ska gå sönder när jag går för långt. Bara 13v kvar, förhoppningsvis.

Jag har fått svar från försäkringskassan och fick min graviditetspenningsansökan beviljad. Jag kommer att jobba i fem veckor till, vilket är en lättnad. Egentligen fyra veckor, eftersom jag har semester nästan hela nästa vecka då vi åker till Båstad!

Nu ska jag passa på att njuta av värmen som kommer att vara den kommande veckan. Ska bli underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback